10.8.2012

todellakin...




hoksasin et enhän mä enää mikään kotiäiti oo. Oon siis mennyt töihin, joten vähempi taitaa aikaa jäädä näpertelyyn täällä. Mutta inspiraatioita odotellessa!

Hyvin on pirpana sopeutunut hoitoon ja nyt jännätäänki maanantaita ku poika aloittaa KOULUN <3 niin ne kasvaa silmissä melkeen... minun ekaluokkalaiseni.
Hurjalta tuntuu aatella et oonko määki jo näin vanha ;)

Päivittelen juttuja kun joudan ja jaksan... ja ihan vaan omaksi iloksi niinkuin alunperinkin ajatus oli. Kivaa on kuitenkin jos joku näitä viitsii selaillakkin :D





Turvallista koulutaivalta toivottelen kaikille pienille ja isommillekkin koululaisille :) mutta ihan ensin hyvää ja rentouttavaa viikonloppua!


1 kommentti:

  1. Maanantaina täälläkin alkaa arki taas ..mä oon ollu töis jo pari viikkoa mutta mies ja muksut lopettaa lomailun. Koulun aloitus on meillä onneksi vasta kahden vuoden päästä ..iiks sitäkin!! :)

    Ihanaista viikonloppua!

    VastaaPoista