22.3.2012

torstai toivoa täynnä...




Tännään leivon suklaapiirakkaa ja ompelin pirpanalle vaatetta... Istahin alas ja join kupposen kahvia kera piirakan ja mietiskelin, et mä en oo pitkään aikaan istahtanu silleen ja nauttinu vaan... Huomasin et mulla on aina muka kiire päällä ja mietin jo mitä seuraavaks teen... (vaikken mittään tekiskään) Tuo paha tapa pitäs kyllä taltuttaa ja oppia nauttimaan hetkestä.






Pirpanalle pienensin jonkun vanhan h&m mekkoni ja ompelin parit leggarit vanhoista paidoistani, jotka karsin kaapistani eilen ku siivoilin vaatekaappiani. Mistä ihmeestä sinne kertyy kaikkia ihme vaatteita ja silti on aina samat päällä???



























Kevät on jo tosiaan ja mun tekis mieli taas uudistaa sisustusta... niinku silleen radikaalimmin. Mut ennen kaikkea mun pitäis tehä siivoilua! Tekis mieli myydä kaikki roina kirpparille :) Keväisin tulee aina semmonen uudistumisen halu... MUTTA kunpa oppis nauttimaan niinku toi pikkupirpana joka mielissään tanssahteli "uusi" mekko päällä niin siitä mitä on ja lakkais vaan haikailematta siitä mitä ei ole! Lapsista vois ottaa paljon mallia.

1 kommentti:

  1. Älä muuta. Sitä on muka aina niin kiire =/ Mies on pitkästä aikaa viikonlopun kotona ja ollaan suunniteltu että lähdettäis muksujen kans pitkospuille ja paistamaan makkaraa laavulle. Pitkästä aikaa ilman mitään kiirettä :)

    Mulla ensiksi mä meinaan tänään pengastaa Adamin ja Ewan tarjonnan :D Vähän omaa aikaakin :)

    Ihanaa viikonloppua!!!

    VastaaPoista