24.3.2012

litsis lätsis lätäkköön...

Eilen käytiin ostaan poitsullekki uudet kumpparit ja sehän valitsiki samanlaiset ku pikkusiskolla ja vihreen värin :)




Noi tretornin saappaat on aika söpöjä ja hyvän tuntusia. Pojalla oottaa kaapissa myös uusi Jonathanin limen vihree kevättakki, joten johan on iloista väriä pojanki vaatetuksessa.









Sit mustat housut ja toi tähtipipo pitäs saada :)















Pirpanalle löysin Huutiksesta kauan havittelemani takin... ensin halusin sen vihreenä, mut sit pitiki saada punanen... sit sille oottaa kaapissa Lindexin kurahousut, sekä takin kuvion pinkit välikausihousut ja ne punaset kumpparit... ja punasen tähtipipon mä tein sille. Toki noita pipoja löytyy kaapista muitaki, mut miks mulla on nyt joku himo tähtipipoihin?
















                                      




Itellä mulla on jotku Seppälästä ostetut mustavalkoset kumpparinretkut, joten oikeesti mä myös tarvisin uudet kumpparit. Haista haaveilen... keltaisista vai punaisista???














Siinäpä pulma... ja kuka ne mulle ostais :D
Ihanaa viikonlopun jatkoa... me lähtäänki tänään autosuunnistaan. Jee!

1 kommentti: