23.3.2012

Hirrrrveeen ihanaa

Kävin tänään pitkästä aikaa kirpparilla... löysin ihanan kaakaopurkin 5e Tommosen ku kuvassa mutta mustana...










Tommonen leipä purkki mulla on vaaleenpunasena... mutta tuo musta ois kyllä nyt ihanampi :)









Kattelin netistä myös tänään "ideakuvia"... mulla ois ollu tänään siivouspäivä, mutta unohduin haaveilemaan ja suunnittelemaan. Mitä sitte? Siivota ehtii... ja oon mä noita kaappien siivouksia jatkanu ja ainaki säkillinen ois taas tavaraa kirpparille kuhan saan pöydän varattua.



mutta tässäpä näitä netistä bongattuja kuvia joissa on se jokin...





























ihania ihania... sit mä oon ihastellu aina noita pukukoppi kaappeja. Mistä noita löytää?










Joo huomaa et mulla on ns. värikyllästyminen päällä... mut keltanen kiehtoo nyt. eiks ois nii makee ku ois vaan harmaata,mustaa ja valkosta ja muutama pilkku keltasta vaikka tyyny ja jotain:D









  sit mä oon ruvennu ihasteleen nuita lego säilyttimiä... ne on oikeestaan aika kivoja









ja ja ja...







Sit mä HALUUN tän... ihana vekotin jolla saa noita ihania kohokirjain tarroja joita voi lätkiä jokapaikkaan :)




Hyvää viikonloppua... mä jatkan haaveilua ja jos mä jotain saisin aikaseksiki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti