19.1.2012

matto

Mä oon jo tovin etsiny olkkariin uutta mattoa mikä olis hyvännäkönen ja helppohoitonen.
Siis ihan oikeesti mulla on mitta täynnä noita nukkamattoja... niitä ei saa millään puhtaaksi ku ne imee itteensä kaikenmaailman roskat ja syö pikkulegot ja meneppä pesemään se niin se kuivuu niin hitaasti et se alkaa haista :( Jonku aikaa mulla oli tommonen kirppislöytö puuvilla/paperinaru matto, mutta ku pienimmäinen piirteli siihen ja jos siihen kaatuu jotain nii se imee ne ja ei se muutenkaan ollu hyvä...
Mutta nyt mä löysin... tämän maton mutta harmaana ja pistin tilaukseen... Tänään rupesin sit kattoon et mimmonen se matto olikaan niin niitä ei enää Hobbiksessa ollukkaan harmaina. Joten joko mä tilasin sen viimosen tai jäinköhän sittenki ilman? Toivotaan että mä saan tän maton!!! Tämmönen matto on oikeesti helppohoitonen ja kätevä lapsiperheessä. Mulla on joskus ollu tota materiaalia oleva matto sinisenä, mut se väri oli ja meni :D Toi on siis polypropeenia ja pohja juuttia... tahrat lähtee ku pyyhkäsee ja ei ime pölyjä itteensä. Ainoo mikä epäilyttää et onks se liukas laminaatilla, ku matto on nii kevyt...mut saahan niitä stoppareita siinä tapauksessa. Pitäkää peukkuja et se tulee ku toi beige ei sitte kiehdo yhtään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti