28.1.2012

kevät toi, kevät toi maalarin...

Mun viikonloppu kuluu pakkeloidessa ja maalatessa...
Täälä on kuulkaa niin järkyttävä kaaos, että hoh hoh! Kuvia en viihti ees ottaa.
Niin no mä rupesin tekeen pojalle sitä huonetta... mutta ku se eteni loppujenlopuks meijän makkariin asti. Vanhan kaapin siirrän meijän makkariin, joten otin seinältä taulut ja hyllyt ja esiin pilkahti iso läjä reikiä... ja kun lastenhuoneessa siirtelee juttuja niin sielläkin paljastuu reikiä ja niitä reikiä mä täälä paklailen ja maalailen seiniä... siirtelen huonekaluja jne... Huomena hajetaan pojalle parvisänky ja seki pitää madaltaa... sitte pitäs hakee neitille puusohva/sänky... ja luopua noista ihanista kerrossängyistä... ja ennen kaikkea saada tavarat oikeille paikoille!!! Semmonen meno täällä ja kuviahan tulee kun saadaan valmista aikaan... tai siis minä saan. Mä saan nyt remppailla ihan yksinäni. No sain onneks vanhalle kaapille tällä kertaa siirtoapua :D
Hyvää viikonloppua ja ihana energiaa tuova aurinkokin se on kurkistellu taivaalla :D

1 kommentti:

  1. Tsemppiä remppa(helvettiin) :D Täälä samanlainen menossa, onneksi pelkästään yläkerrassa :D

    VastaaPoista